Onsdag



Godmorgon allihopa!

Onsdag i dag och i natt har det regnat gärnet här i westfield. Så varning för blixthalka och det innebär ingen skola för mina flickor. Har redan tvättat en maskin tvätt och den andra är redan igång och sängarna är bäddade, flitigt värre! Ska ta och hoppa i träningskläderna sen och köra ett pass sen blir det nog lite bakning innan jag ska laga mat, lite brownies sitter aldrig fel. I dag ska jag pröva att göra något nytt till middag, kycklingfilé med soya, vitlök, honung, ananas och ris till det, så får se hur detta blir. Iallafall så ser det gott ut på bilden.

Senare i kväll ska jag träffa de andra tjejerna på Rock´n´joes över en kaffe och lite tjejprat var ett tag sen man va där.

ha en fortsatt bra dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0