Onsdag



Onsdag och snart helg! Kan inte bli bättre. Även i dag sken solen in igenom mitt fönster, ljuvligt! Har satt på en maskin tvätt och ska även tvätta mina lakan i dag, finns nog inget bättre än att krypa ner i nytvättade lakan. Sen i dag ska jag laga mat och hör och häpna i dag ska jag laga svenska köttbullar med pasta, hum om hur det går skriver jag i nästa inlägg. Piano för C i dag med så ska hämta henne från skolan kl 15.30 sen kör vi direkt till Pianolektionen.

I går träffade jag tjejerna på Rock´n´joes och det var en ny tjej med från syd afrika. Hade föreställt mig en mörkhyad tjej med mörkt hår men icke hon var blond och vit. Tänk så fel man kan ha! Hon var i allafall jätte trevlig och utåtriktad och alltid kul med nytt folk.

Pratade lite om helgen och som det ser ut nu så ska jag träffa Hanna på lördag dag och sen blir det nog sleep over med film och massa gotte med tjejerna hos Sina för hon är hemma själv i helgen!

Hoppas ni får en bra dag alla söta!

Hugs!

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Hej tjejen....



tänkte bara säga att jag läser....men varit lite dålig på o skriva sista tiden..men jag är här iaf så du vet...:))



låter som dagarna rullar på och att du verkar pigg o glad o full med energi...härligt..!!!



nu ska jag snart hämta killarna. Verkar som lille far kommer hem till LJungby idag oxå, han har varit i kalrskorna o opererat hjärtat så det blir skönt om han ligger på lasarettet här istället...så man kan hälsa på när man vill....



måste varit sjukt underbart o va på IKEA o handla massa gotte...exakt som här juh...KUL!!!



ha de bäst vänne min....



pussarokramar i massor.... ♥

2011-02-16 @ 15:38:04
Postat av: Jenny

Hej vännen!



Skönt att du läser;).



Dagarna rullar verkligen på och det går så fort så snart är det vår och kan knappt vänta.



Gud vad skönt att han kan få komma hem du får hälsa mor och far din.



Ikea var rena drömmen haha ska faktiskt dit på lörsdag igen.



Hälsa små killarna från mig!



Tänker på dig!



Pusssar och kramar gumman<3

2011-02-16 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0