onsdag



Onsdag och jag är halvväg igenom denna veckan! Tiden bara springer iväg.

I går kväll blev det en runda till Starbucks för en kopp kaffe med Linda, var nog hemma runt halv 10 då både jag och Linda var supertrötta. Blev lite tv tittande innan jag somnade som ett litet barn.

Men lika trött var jag för de när jag vaknade, usch vill ha sommar och sol. Finns väl inget bättre än att vankna upp och solen tittat in genom fönstret? I love it!.

Strosar runt och fixar som vanligt och har precis fixat med maten som ligger så fint i slowcookern och sköter sig själv. Vet inte hur jag hade klarat mig utan den, jag må säga att det är en redigt smart uppfinning. Och eftersom tjejerna kommer hem vid olika tider och äter när de vill så är det perfekt att laga och värma mat i den så maten ligger där och håller sig varm och de kan äta när de vill. Smart! Så i dag blir det kyckling och korv gryta med paprika, lök och lite smått och gott och till det blir det ris.




ska ta och vika lite tvätt sen ska jag ta en powerwalk, fixa med den andra tvätten, gå med Silvia och hennes hund till parken innan jag ska hämta C på skolan och köra henne till pianolektionen. Och som det ser ut nu så blir det en lugn kväll så ska passa på att ha lite eget spa och kolla en beckfilm.

Take Care!

Hugs Jenny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0