Menlo Park mall

Hej hej hallå!

Är nu hemma från Menlo park mall hade en rolig och trevlig dag med Rita och Linda blev lite shopping och lunch. Så kom hem med en vår jacka, ett par skor och en plånbok så jag är nöjd. Sen när jag hade släppt av Rita så stannade jag och Linda på Starbucks här i Westfield och tog en kaffe innan vi åkte hem.

Sitter nu här och haft ett viktigt samtal med min värdmamma blev nästan rädd när hon sa att hon skulle prata med mig i en rum det första jag tänkte var shit nu har jag gjort något men det var något helt annat men märkte på min värdmamma att det var känsligt för henne. Men jag hoppas att både jag och min värdmamma kan hjälpas till med problemet.

Nog om det dags att ladda inför i kväll ska snart hoppa in i duschen och göra mig redo inför kvällen, blir först middag med tjejerna på Westfield Dinner och sen in till New York för en galen utekväll. Var längesen nu och är så taggad för en redig girls night out!











Dessa godbitar fick glatt hänga med mig hem idag, dags att hoppa in i duschen ha en bra kväll! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0