Måndag

Hej!



I går hade jag och familjen alla hjärtans dag middag så vi beställde kina mat och åt cupcakes och självklart bjöd jag på svensk daimtårta vilken var en redig hit.

Så var det måndag igen och måndagar för min del brukar vara lugna men så blev icke fallet i dag. Började dagen som vanligt, frukost, bädda sängarna, tvätt osv. Runt 1 tiden ringer C till mig och säger att de ska ta foto med basketen och måste ha sina matchkläder så får åka dit och lämna dom. Kom till skolan runt 13.40 men fick vänta till 14.00 för C hade lektion sen körde jag hem igen och hann inte mer än att ta en dusch innan klockan var 14.45 och jag skulle sätta mig i bilen igen för att hämta henne. Vi körde hem och jag hann att slänga i mig lite mat och sen körde vi till stan och köpte mat till C och sen körde vi till chandlern som hon har på måndagar. Vanligtvis har H också det och det är hon som brukar köra henne dit och hem men hon hade inte det i dag så därför jag fick hoppa in lite. Kom fram efter ett tag med några felkörningar men men vad gör det, men tack gode gud att gps finns!

Kom hem runt 20.45 så blev lite Svensk choklad och Svartvinbärs saft, underbart! Nu har jag borstat tänderna och fixat den sista tvätten och är redo att inta sängen så puss och godnatt!

Happy Valentine´s Day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0