Lördag



Norrläningen Julia anlände till Westfiled i går runt halv 10. Så hämtade upp henne på tågstationen och sen körde vi hem och lämnade hennes grejer innan Linda kom och hämtade oss för att äta middag. Blev Friday´s och självklart slog vi till med tre rätters så till förrätt blev det friterad mozzarella eller nått liknande, till varmrätt blev det någon typ av sallad med allt i nachos, oliver, kyckling, lök, tomat, gurka, majs, dressing ja allt men gott var det. Sen det bästa browniesen, ljuvligt god en varm brownie med vaniljglass, nötter, varm chokladsås och kolasås. Sen rullade vi fint hem mätta och goa och Linda släppte av mig och Julia här hemma. Så vi gick upp och försökte fixa med bäddsoffan som gick mindre bra men fick hjälp av min värdpappa och var en skuv som lossnat så där var problemet men en tjock madrass och kudde och täcke och hon sov som en stock och lika så jag.

Vaknade upp i dag av att hennes telefon ringde kl 9.15 något som jag trodde var larmet på huset med den ljudnivån men icke. Har nu legat och dragit oss i sängen och ätit salta fiskar och ska snart ta och duscha och äta frukost innan vi beger oss till Medlo park mall för en heldag med shopping. Sen i kväll blir det nog ut och äta och sen bio om det visas någon bra villsäga, annars blir det kanske Rock´n´joes.

Hoppas ni får en bra dag!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0