Lördag



Hejsan!

Vaknade upp denna lördagmorgon men strålande solsken. Så tog på mig joggingskorna och gav mig ut i det underbara vädret för en promenad. När jag kom hem blev det en beckfilm och lite skype med mamma och pappa. Sen ringde Pia och Silvia så mötte upp dom på starbucks för en kaffe. Sen bestämde vi oss för att äta lunch på ikea och gå till ett köpcenter i närheten. Så blev svenskakötbullar och Ahlgrensbilar inhandlat. Begav oss sen till köpcentret och oups så kom jag hem med en bodyscrub och en jeans jacka. Vi var hemma runt halv 8 så besällde biljetter tills i morgon sen åkte vi till Chili´s och åt igen och nu har jag kommit hem och krypit ner för i morgon bitti tar vi tåget till NYC för att gå på Madame Tussaude och se en dans show! Bra sätt att spendera en söndag på. Lite kort och enkelt sammanfattat dagen men..

Nu ska jag sova puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0