Just go with it!



Hemma återigen efter en toppen kväll men tjejerna. Blev först middag på Westfield Dinner och sen begav vi oss mot bion runt 8 men filmen började inte förens 9.55 så vi köpte biljetter och gick vidare till starbucks för en kopp kaffe. Filmen var helt underbar, skrattade så jag fick tårar i ögonen och magen värker så om jag har träningsverk i morgon så vet jag varför, skämt o sido! Denna filmen måste ni bara se, så mycket humor i den, bra skådespelare och ja den var helt fantastisk och kan nog säga att det är den bästa filmen som gjorts i år iorförsig så har det bara gått två månader på detta året men den är verkligen sevärd. Så den får 5 av 5 poäng av mig!

Ska nu ta och göra mig redo för sängen och ladda för morgondagen vilket lutar mot IKEA och middag!

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0