Friday i'm in love



Fredag och vädret kunde inte bli bättre, sol och 17 plus grader och snön börja ÄNTLIGEN smälta. Jag njuter! Har precis kommit hem från en promenad med Linda, tog en sväng igenom parken och sen lämnade jag ett brev åt min värdmamma sen gick vi en runda på stan och sen tog vi en kaffe på Starbucks innan vi promenerade hemåt igen. Skulle kunna gå i timmar i detta underbara väder.

Har nu vikt den sista tvätten och ska ta en dusch nu och sen äta lite lasange och senare runt fem tiden ska jag hämta C från basketen. Helgen är mer än välkommen och denna fredag så blir det biokväll med tjejerna.

Min äldsta värd dotter H åker till Florida i dag och kommer hem på tisdag, inte alls avundsjuk! Sen att det tar två timmar med flyg gör det inte lättare, trodde de tog minst 6 timmar men icke så en tripp till Floria lär det blir minst en gång under mitt år kan jag lova!

Ha en underbar helg mina söta!

Kisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0