Fredag



Då var det fredag igen, gud vad veckorna går snabbt känns som att man vaknar upp så är det måndag och nästa gång man vaknar så är det fredag. Härligt! Träffade Hanna i går, blev en fika på Rock´n´joes super trevligt. Var hemma runt halv 10 och sen satt jag i köket i en timme och pratade med mina världföräldrar innan jag kröp ner i sängen.

Vaknade som vanligt i dag och var hur trött som helst, gjorde frukost, bäddade sängarna och satte på en maskin tvätt sen gick jag och vilade igen tills halv 9 sen fixade jag med tvätten och sen kom linda och hämtade mig så åkte vi och fixade vårat social securitycard eller vad det nu heter. Tog oss ungefär två timmar sen släppte hon av mig och Sina och vi tog bilen till collage för att kolla om jag kom in i klassen eller inte. Men det var redan försent så kom inte in. Fick välja mellan några andra klasser som startar lite senare men det var ingen som intresserade mig så hoppar det och väntar tills sommaren i stället.

Ska försöka att hoppa i mina träningskläder nu och köra ett pass. Sen i kväll blir det förmodligen bio med tjejerna men vilken film vi ska se de återstår att se.



Hanna at Rock`n`joes!

Ha en bra kväll <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0