Fredag,



Hej och håå!

underbara fredag dock har det bokstavligt talat regnat hela dan, men vad gör det när man har Svenskt lösgodis till ett helt fotbollslag och en hel drös med beckfilmer? Precis INGENTING! Efter att jag körde C till skolan tog jag mig ann tvätten och sen hoppade jag i mina mjukiskläder och la mig i sängen med mitt godis och kollade beck, ack så underbart. Runt 1 kom Gi och hämtade mig och vi åkte till South Orange för att luncha, var på ett jätte mysigt ställe och maten var kanon. När vi kom hem så var kl 2.25 så jag hann inte mer än in och hämta nycklarna till bilen för sen skulle jag hämta C och hennes två kompisar från skolan. Så nu har de tjejkväll och jag är "barnvakt" åt dom tre 14 åringar. Ja de sköter sig väldigt bra själva behöver bara gå ner i bland och fråga hur det har det någon gång då och då sen vill de nog inte ha mig där mer. Skämt och sido söta Hanna kommer till mig om en stund för att göra mig sällskap i kväll så sitter och väntar på henne nu. Pia kommer också en runda efter 10 när hon har slutat jobba. Morgondagens planer har jag inte en aning om men om söndagensplaner blir som planerat så blir det tåget till NYC för att se någon show (vet dock inte vilken ännu) och sen gå på Madame Tussauds! Håller tummarna för detta!

Pussss mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0