Chili´s

Hej!

dagen har varit lugn för min del sov till halv 10 och sen åt jag lite frukost, skypade med mami och papi och sen satt jag på en beck film och smaskade i mig ahlgrens bilar och marabou choklad. Sen runt två tiden kom Pia hit och vi tog en långpromenad i detta underbara väder. Svängde inom Starbucks och tog en kaffe innan vi gick hem igen. Hoppade in i duschen och sen körde vi till Chili´s en Mexicansk restaurang. Så kom hem för en halvtimme sen, är hemma själv för mina värdföräldrar kollar bio och C är med en kompis så jag har nu gjort mig redo för sängen och ska nu krypa ner till den andra beckfilmen för i dag. Saknar alla där hemma så mycket går inte en dag utan att jag tänker på alla kära jag har där hemma, men någon som jag saknar mest är min bror jag är så lyckligt lottad att ha dig som min bror, du är bäst och du betyder allt för mig, skulle inte byta dig för alla pengar i världen du är min andra halva!

Hittade lite kort, blir så lycklig när jag ser dom!

























Saknaden är stor efter dig lilleman
Men om två månader får jag äntligen krama om dig, Det är lycka!


You can count on me like 1, 2, 3
I'll be there
And I know when I need it
I can count on you like 4, 3, 2
And you'll be there
cause that's what brothers and sisters are supposed to do!





Kommentarer
Postat av: Emma ♥

HÄRLIGA bilder....!!!!!!



Söta ni är...!!!



T.o.m. mina gosegrisar va med ju :)) förstår att du saknar "lill-brorsan" massor...!!!! men måste va skönt o ha ett datum o se fram emot o veta att dom kommer över då...!!!!



Tacke care gummsi....



pussokram ♥

2011-02-21 @ 10:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0