Äntligen hemma!

Ja efter 5 och en halv timme är jag nu hemma. Att det skulle ta så lång tid att serva en bil trodde jag då rakt inte. Och folket där var bland det konstigaste jag sett, satt emellan två gubbar och den ena satt och rapade och schagglade ? stavas det ens så! aja och den andra satt och ringde hela tiden stup i kvarten plus att han hade sån hemsk andredräkt så jag höll på att svima. Sen satt det tre killar, män mitt emot mig den ena satt och sov/snarkade och de andra satt och stirrade ögonen ur sig. Och helt plötsligt dök det upp en liten kille på 8 år som stod och pratade i telefon och berättade hum många tjejer han få på en månad att alla tjejer springer efter honom haha. Så efter ett tag började jag undra vad fan jag var någonstans.

Sen ropade en av killarna på Honda upp mitt namn och sa att det skulle dröja yttligare 1 timme och 30 minuter. När jag väl kom tillbaka så började mannen med den dåliga anderdräckten att prata med mig och han berättade någon historia om en man som hade dödat sin mamma, sina tre barn och sin fru och bla bla bla så efter där började jag bli redigt rädd och slutade lyssna. Och två minuter efter ringer Julia som räddaren i nöden och frågar om hon kan komma i dag i stället för i morgon, javisst så i kväll kommer Julia så ska hämta henne på tågstationen senare blir ut och äta och kanske bio. Ingen är gladare än jag!

Väl hemma så säger min värdmamma att jag bara kunde vika tvätten och sen ta ledigt resten av dagen, och hon bad så hemskt mycket om ursäkt. Men inte hennes fel att de är så sega på Honda men jag tackade glatt och har nu fått i mig lite mat och ska ta och vila lite innan Julia kommer på besök!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0