TORSDAG!

Hej där ute!

Första december idag, och eftersom att jag befinner mig på denna sidan av atlanten och inte kan se julkalendern så tänker jag kolla på en gammal och som förmodligen är mycket bättre. Sunes Jul! Så första avsnittet får ni här!



Nu står jag iallafall i köket och lagar mat inför middagen ikväll, och håller på att tvätta så allt är i sin vanliga ordning. Gårdagen var super kul, började på Chilis med mat och mycket skratt och avslutades på en pub med karaoke och ännu mera skratt innan jag hamnade i sängen för natten.

Ska ta och gå ner en runda i downtown när maten är klar och fixa lite ärenden, så var det tänkt iallafall.

With Love J

Kommentarer
Postat av: Ida

Den går visst att se, årets julkalender alltså!! På svt.se :D

2011-12-02 @ 04:59:39
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0