TORSDAG

Magen är bra igen tack och lov. Har hunnit med de vanliga sysslorna som vanligt, träffat Linda en runda, och som även åker hem nästa vecka. Hämtat C från skolan, gått en runda på stan med henne shopping och glass bjöds det på idag. Även jag har shoppat lite idag två jeans från quick silver beställdes hem och väntas att komma innan den 20 december, kalas bra! Nu har vi precis trillat innanför dörren och jag har tänt alla adventsljus stakar i hela huset och står nu i köket för att slänga ihop lite mat innan jag ska köra C till skolan i kväll för hon ska medverka i en julkonsert kvällen till ära. Men den ska jag inte kolla på, jag tänker ligga hemma med en kopp glögg och kolla på årets julkalender.

Dessa två Jeans inhandlades idag!



Pusss

With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0