TORSDAG!


Sitter i köket, efter att har hämtat C på skolan. Väntar på att vattnet ska koka upp så jag kan börja tillaga riset, är svinhungrig. Som sagt turkeychilin gjorde jag innan idag så den ska bara värmas upp och broccolin ska värmas upp med sen är middagen serverad.

Tänkte ha lite spakväll ikväll efter att jag har hämtat min värdmamma. Ska ta ett varmt bad, ansiktsmask, plus ansikts skrubb och body skrubb. Välbehövligt!. Sen kom jag på att svtplay förmodligen sänder årets julkalender så blir att kolla julkalendern, dricka glögg och öppna första luckan i chokladkalendern egentligen bara mamis paketkalender som saknas ;).  Som sagt i morgon är det fredag och jag jobbar från morgon till kväll. Vad ska kära ni göra i helgen da?

Puss

With Love J

Kommentarer
Postat av: Papi

Ta det lugnt ....

2011-12-02 @ 08:44:07
Postat av: s

2011-12-02 @ 18:08:39
Postat av: Susanne

Sitta barnvakt åt sötaste Milo, medans alla andra går ut och äter julbord.

2011-12-02 @ 18:13:39
Postat av: Mami

bakat pepparkakor & väntar nu på taccos som vanligt en fredagskväll kram kram

2011-12-02 @ 18:34:40
Postat av: Sara

Vara med dig :)

2011-12-03 @ 05:08:57
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0