TISDAG



Dagen har/ser ut som alla andra dagar denna veckan, mycket som ska fixas innan jul. Pratade lite jul planer med min värdmamma så den 24 ska vi till kyrkan på kvällen och den 25:e blir det paket öppning på morgonen och middag runt 3,4 tiden. Och eftersom att min vän Line bor hos en judisk familj som inte firar jul alls så bjöd min värdmamma in henne till oss istället. Ingen ska behöva vara själv på julafton heller.

Ikväll är det hockeykväll med Sara som gäller, New Jersey Devils vs New York Rangers intar isen och båda två är laddade till max. Känner på mig att de kommer att bli en bra match.

Hoppas ni får en bra Tisdagskväll♥

With Love J

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vilken bra match det blev!! 4-1 till Rangers, det stavas G R Y M T !!!

2011-12-21 @ 05:26:59
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0