SÖNDAG



Har haft en mysig dag som sagt, mycket god mat och dryck. Mina julklappar var uppskattade och alla älskade de svenska julgodiset samt saffrans kakan och den mjuka pepparkakan. Så tummen upp för de.

Satt i soffan innan framför brasan när C lägger sig i mitt knä, och fäller några tårar,då kan jag själv inte undangå att fälla några jag med. Söta unge hur ska jag kunna säga hejdå. De åker som sagt till Florida i morgon så ikväll ska vi säga hejdå känner att jag verkligen inte vill säga hejdå. Det är i dessa stunder det blir jobbigt. Att se henne säga att jag inte alls ska åka hem är bara fustrerande. Känner mig så himla elak....men de måste göras.

Line har precis åkt hem och jag sitter nu i köket och prata med min värdmamma, ska samla mig lite och sen säga hejdå till tjejerna och min värdmamma för i morgon när jag vaknar är dom inte där. Som tur är så är Sara ledig i morgon så ska spendera dagen med henne och på kvällen ska vi hem till Line som bjuder på tacos, trevligt värre.

Hoppas alla ni som var ute idag hade en sjukt kul kväll!

With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0