ONSDAG!!


Har precis kommit hem från Starbucks, som jag skrev tidigare så spenderade jag min sista kväll med Johanna och Sara var också med. Blev mycket skratt som vanligt och tiden bara sprang iväg och så kom tiden då det var dags att säga hejdå, och tårana kom. Finns inget som jag hatar mer än att säga hejdå. Det kan vara det jobbigaste som finns. Även fast att jag vet att vi kommer ses igen. Det är lika jobbigt ändå, man delar så mycket med varandra, skratt, tårar, glädje ja you name it. Man blir som en enda stor familj och man lär känna varandra på djupet då alla är med om samma saker och vet precis hur det är. Det "enda" man har är varandra här borta och vännerna som man träffar här är guld värda.♥

Men nu har klockan slått 11.30 och det är dags att krypa ner i sängen för att i morgon väntas ännu en jobbardag.
Puss kära ni!

With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0