New Jersey devils vs New York rangers

Det var redigt bra stämning i Prudential Center ikväll, vi fick se en mycket bra match och även se Rangers vinna, shoohoo LETS GO RANGERS. Träffade även på två roliga bröder som satt brevid oss, nog dom enda som pratade med oss då vi satt mitt i devils smeten kändes det som iallafall. Dem bjöd på öl, skratt och trevligt sällskap. Det sista han sa till mig innan han gick var, Jenny you are beautiful, even if u are a Rangers fan I still think that u are beautiful. I'm on facebook och sen gick han. Haha både jag och Sara dog av skratt.

Tåget hem var fullt med Rangers och Devils fans och det skreks näst intill hela vägen hem, härlig stämning må jag säga. Så nu är det dags att krypa ner i sängen då det väntas jobb i morgon.

Kvällen stavas G R Y M T som Sara så fint säger, och får 10 av 10 guldstjärnor av mig!

Pusss















Bröderna B1 och B2, såhär glada blir dom när rangers gör 3-1

Rangers vann

Mina fingrar räcker inte till på mina händer så många hade nr 30 Lundqvist på tröjorna, stolt svensk!

With Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0