MÅNDAG!


Måndag igen och den har sett likadan ut som alla andra måndagar så inget märkvärdigt. Fick en kommentar i går från Anonym då frågan löd såhär, Ska du fira jul i USA? Och ja så är fallet jag ska spendera min julafton på andra sidan atlanten i år.

Påtal om något helt annat, igår kom mitt värdbarn C in springades i mitt rum och sa att om någon lägger till mig på Facebook så ska jag säga till henne. Så jag frågar givetvis varför så svarar hon att det är några killar i hennes grade som hade sett mig när jag hämtat henne från skolan så de hade frågat henne vem det var som hämtade henne från skolan och hon hade då självklart svarat min au pair och då hade dem sagt att oh she is hot, how old is she? och när hon hade sagt 20 så hade dom svarat, great! Vilket resullterade i att jag hade 3 nya vänförfrågningar på facebook i dag från tre 15 åringa amerikanska killar. Haha komiskt!

Dags för en dusch nu sen ska jag sova!
Godnatt!

With Love J

Kommentarer
Postat av: Sara

Jenny är eftertraktad hos småpojkarna ;) Men glöm inte din pojkvän, 12åriga Liam ;) Haha!

2011-12-06 @ 03:35:51
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0