MÅNDAG



Goddagens snyggingar!

Ramlade innanför dörren för dryga 20 minuter sen. Har varit med C för sista gången på kören idag, så lite blandade känslor. Känns som att någon snor min tid, för attans så fort det går. Annars har det varit som vanligt, tvättkorgen ha varit helt jävla överfull och jag har spenderat dagen med att tvätta och gjort ärenden både till mig och till familjen. Ska nu ta och fräsha till mig genom att hoppa in i duschen och säga godnatt. Önskar gärna mer än tre timmars sömn inatt TACK!

With Love J

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Härlig bild! Jaaa det har gått helt galet fort, ett helt år där borta har snart paserat, snart får man se dig på riktigt<3

2011-12-14 @ 20:32:25
URL: http://nicooolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0