LÖRDAG


Dagen har kommit med blandade känslor det är jobbigt att veta att familjen hemma sitter och mysier ihop medans man själv sitter här helt ensam, dock har jag haft Sara idag vilket har känts skönt, har kollat på Kalle Anka och Karl Bertils jul och bytt julklappar. Fick detta fina armband som ni ser på bilden och stenarna symboliserar min månad april och hennes månad mars. Mycket fint! Tankarna har flygit runt i huvudet hela dagen det går inte att undvika och man har varit som en känslobomb i stort sett hela dan. Men det känns bättre nu har ätit god mat med min värdfamilj och även Sara har varit här och nu ska vi sätta på finkläderna för att bege oss till Kyrkan och sen ska jag smyga ner ikväll och lägga julklapparna under granen för i morgon ska det firas Amerikansk Julafton.

Massa kärlek till min underbara familj, i dag har varit en jobbig dag utan er. Ni är mitt allt♥

With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0