FREDAG!



Kvällen har kommit och jag sitter "barnvakt" åt C ikväll så har beställt pizza och cesar sallad, sjukt bra det där med hemleverans direkt till dörren bara att öppna, betala och se glad ut. Känns så himla amerikanskt när man gör det, precis som på film. Så min kväll ska spenderas här hemma, C ska göra läxorna och jag ska, ja vad ska jag göra kolla runt på datorn och har även tvingat hit Sara för ett par timmar. Glader!

Hade även en mysig skype stund med mami, papi och lillebror tänk vad någon timme kan få en att le av lycka. Älskade familj ni är fan ta med bäst och jag älskar er obeskrivligt!♥


With Love J

Kommentarer
Postat av: Line

Härnösands pizzerior överlever inte om dom inte har gratis hemkörning :) Amerikat har gjort intryck på lilla Härnösand :D

2011-12-04 @ 04:31:38
URL: http://linetallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0