FREDAG!



Ett år sedan jag stod här och skulle säga hejdå till min älskade familj och nu sitter jag här ett år senare och jobbar idag min sista dag som au pair. Det är mycket blandade känslor och det känns konstigt att tiden gått så fort, ett år, ett helt år!!! Men en sak är säker, jag är så sjukt stolt över mig själv som har vågat ta klivet och gjort detta. Det är något jag kommer att bära med mig igenom hela livet.

Idag ska jag göra det som jag alltid gör på fredagar plus att jag ska städa ur hela kylskåpet och kvällen ska spenderas med fina Sara för middag och sen blir det sleep over då de är julafton i morgon, så blir skype med familjen Tallroth klockan 9 för att vara med och kolla på Kalle Anka, sen baka pepparkakor och skype med min kära familj och vid 1 blir det skype med familjen Tallroth igen för Karl Bertils jul, och klockan 6 ska jag och Sara hem till min värdfamilj och vid 7 bär det av till kyrkan. Så ser min svenska jul ut och på söndag ska jag fira min allra första Amerikanska julafton så då blir det paket öppning på morgonen och sen kommer Line och är med oss och firar och äter julmiddag. Så kommer bli en bra helg men måste erkänna att jag trodde inte att jag skulle sakna att vara hemma så mycket nu under jul som jag faktiskt gör..  men jag önskar iallafall er en underbar julhelg med nära och kära, se till att njuta för det ska jag göra av mina sista dagar i USA♥

Pusss

With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0