.....

vet inte vad jag ska börja detta blir bara värre och värre sitter och förljer nyhterna som att det vore en ny succé film som visas på bio, inte nog med att vi redan ligger i extreme zonon redan, en man har drunknat i New Jersey, vi har fått tornado varningar i VÅRT område. Och chansen till översvämning är stor eftersom att vi redan den senaste månaden har haft mycket regn. Tycker att detta är sjukt obehagligt för vi har jätte mycket träd och sånt runt huset plus att de är ett trähus som nästan alla hus här i New Jersey. Skiter om ni tycket att jag överreagerar osv men när de kommer till Naturens krafter så litar jag inte en sekund på de. I början tog inte folk de på allvar här i USA men nu är alla helt uppspelda, tro fan de varför tror folk att de varnar för?! Tycker bara att man är idiotisk som inte förbereder sig, de är väl bättre att förbereda sig på de värsta än att inte förbereda sig alls. Man är inte så tuff när man väl sitter här i huset oh bara "väntar" på att den ska komma och gå lika fort igen. Vill bara ha den här natten över nu...

Och nu pipper de igen på tv 3 tornado varningar och New York och New Jersey detta kommer bli en helvetes tuff natt, är vad de säger jag vill inte höra mer nu...

JAG VILL HEM!

Kommentarer
Postat av: Ena

Tänker på dig hjärtat. Allt kommer att gå bra. <3

2011-08-28 @ 22:40:39
Postat av: Papi

Kram gumman hoppas ni får strömmen tbx snart man blir ganska isolerad utan el :-) , hoppas du har ström kvar i din amerikanska mobil , provar o ringa ikväll

2011-08-29 @ 09:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0