Tisdag


hallå hallå

det är hemskt dåligt med kommentarer här i bloggen vilket gör att jag faktiskt inte ha lust att skriva heller, me tanke på att det faktiskt är runt 30-40 pers som läser tycker man ju att någon kommentar borde dyka upp men icke. Iallafall värt att tänka på!

Idag har jag haft besök av städpersonalen så nu är allt rent och fint. De vanliga syslorna är gjorda som vanligt och sängarna är renbäddade. Ska strax ta och laga lite mat och sen ska jag beta av några avsnitt av solsidan som för en gång skull funkar. Tackar papi för de :)

Annars är det som vanligt, vamt och kvavt ute runt 30 grader, jag saknar dock en pool. Biljetten till New york Yankees är bokad den 14 augusti, och jag ska jobba i helgen tvätta tvätta tvätta, för C kommer hem från camp och på lördag åker min värdfamilj till Grekland i 10 dagar.

Det var nog allt för denna gången!

Xx


Kommentarer
Postat av: Papi

Du får fixa en barnpool :) bättre än inget

2011-08-03 @ 08:16:42
Postat av: Jenny Olsson

Får nog allt ta och göra detta ;)

2011-08-03 @ 16:45:35
Postat av: Papi

Ja gott o ligga o plaska i :)

2011-08-03 @ 21:12:05
Postat av: Sara

Är yankees på hemma plan!?!?!

2011-08-04 @ 02:41:55
URL: http://saraat.blogspot.com
Postat av: Jenny

Japp det är dom!

2011-08-04 @ 05:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0