Tisdag kväll!

Godkväll!

Har precis haft Rita och Linda på lite kaffe och bull besök, skönt att ha sällskap. Blev ingen Jersey Gardens så jag gick downtown för att posta brev till bästa farmor och köpa en födelsedagspresent till C. Hann med de och kom innanför dörren och det började sedan spöregna och har regnat sen dess plus världens åskoväder och jag är hemma själv, skit bra verkligen. Är iallafall tacksam för att det var dag och ljust ute och inte mitt i natten för då hade jag avlidit.

Ligger nu och kan inte sova, fan ta den som sa att det är skönt att vara hemma själv, visst på dagen men inte i tio dagar och sova själv i detta stora hus, det är inte skönt någonstans, kan inte slappna av och känner mig så ensam i detta stora hus, eller så är det bara jag som är nojig, men men! Kollar på NY ink nu och planerar att göra en tatuering där innan detta året är slut, så var det tänkt iallafall.

Men ska kolla vidare nu och hoppas på att få lite sömn inatt!

Sänder extra mycket kärlek till Farmor Elsa, Love you

Xx

J

Kommentarer
Postat av: Papi

Snart åker vi norröver , är o hälsar på farmor hon ville säga hej till Jesper innan han drar till Luleå / kram kram

2011-08-10 @ 14:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0