Söndag

Haft 6 helt galet bra dagar med Paulinn inne i New York. Vi har sett hur mycket som helst, tog en dag och promenerade uptown och en annan dag downtown så vi har hunnit med en hel drös med godheter. I fredags var det först shopping som gällde och sen på kvällen kom Sara och Jessica in för lite champangemingel innan utgång. Blev kanske inte som planerat med vi hade kul iallafall. Sen i lördags blev det lite sovmorgon innan vi tog oss upp och åt en frukost på Starbucks och strosade runt och kollade i affärer. Vi hade inga som helst planer på kvällen men Paulina smsade mig om att hon skulle ha förfest så de hakade vi gärna på. Tog en middag på en ett BBQ place innan vi gick till hotellet, duschade, tog en nap och fixade oss inför kvällen. Runt 10 tiden var vi hos Paulina där det bjöds på drinkar, bra musik och mycket bra sällskap. När klockan var halv 2 var det dags att gå vidare till LAVO. Både jag och Paulinn är inte fyllda 21 ännu men det var värt ett försök tyckte vi, så vi hakade på. Jävligt lyckat må jag säga för vi kom in och ja det var en av det bästa utekvällarna jag varit med om mycket dans, goa drinkar, champange, trevligt folk, och vi var i NYC så jag hade absolut inget att klaga på. Efter LAVO drog vi på efterfest med Nathalie, den första var inget att hurra för så vi tog på oss våra skor och fick tag på en taxi och drog till nästa efterfest vilket var en betydligt större hitt, även där bjöds det på champange i mängder och vi avslutade en lyckad kväll på bästa sätt. Runt 6 tog jag och Paulinn en taxi tillbaka till vårat hotell och sov i ca 3 timmar innan vi var tvungna att packa och fixa för att checka ut från hotellet. Tog tåget tillbaka till Westfield och strosade runt lite i downtown innan det var dags att lämna av henne på flygplatsen. Följde med henne och checkade in bagaget och gick med henne till gaten och sen var det dags att säga hejdå, hade gärna sluppit säga hejdå finns inget värre just i det ögonblicket som man står där efter att inte ha sett varandra på så lång tid och ha spenderat 6 dagar ihop och du inser att du måste säga hejdå, det är jobbigt och tårkanalerna var då inte torra i den stunden. Jag är iallafall så stolt, och tacksam för att hon tog sig över hit själv för att träffa mig det är lycka♥.


Efter att ha kommit hem från flygplatsen blev det middag med min värdfamilj, och jag har nu precis duschat och ligger och smaskar på svenska ahlgrens bilar och marabou choklad samtidigt som en beckfilm visas på skärmen. Men snart är det läggdags jobba dag i morgon och jag fick inte så mycket sömn i natt så får bli att somna tidigt i kväll.








Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni verkar ha haft de amazing :)

2011-08-03 @ 23:01:19
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Linnis

Helt underbara dagar med dig =)Precis som det alltid blir! =)♥.

2011-08-04 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0