Söndag

Den har dagen kan jag gärna hoppa över, har skrivit ett helt inlägg och nästa gång jag loggar in så är de helt borta? men va? . Och ja ingen baseboll match blev de heller då vädergudarna hade bestämt sig för att jag idag ska det ösregna hela långa dagen så så blev det med de. Har inte varit så här dåligt väder en enda dag i sommar och den var verkligen tvungen att komma idag. Vi hann iallafall med att åka in till NY och sen inse att matchen va inställd, tänkte tröstshoppa lite men inte ens de gjorde jag hittade ingenting alls. Men vi hann iallafall bli helt dyngsura och en lunch på chilipt hann vi också med innan vi tog tåget hem igen.

Ska nu fixa mig lite och sen ta och möta upp Johanna på Starbucks för en kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0