onsdag


Blev en runda till Starbucks ändå i går kväll för att träffa Rita och en ny aupair från Tyskland som har varit här i 2 veckor. Kom precis ihåg hur man kände själv efter 2 veckor, allt var så nytt och spännande. Känslorna var så blandade och nu har tiden sprungigt iväg och jag har varit här i 7 månader. Känns nästan overkligt.

Dagen i dag var som vanligt, Linda har varit här en runda för att låna en New york bok och jag har fixat med tvätten och gräddat koppen i ugnen som jag fick av tjejerna när jag fyllde år. Det är en sån stor svart kopp där som de har skrivit på och så gräddar man den i ugnen så texten fastnar. Sitter nu här och asgarvar till solsidan iväntan på att maten ska blir klar i ugnen blir kyckling till allas förvåning. Annars blir kvällen lugn för ska åka till metropark och hämta min värdmamma klockan tio så blir nog några avsnitt till av solsidan.

Xx

Kommentarer
Postat av: Papi

Ja Solsidan e grym :) går se många gånger

2011-08-04 @ 07:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0