Onsdag!


Har precis duschat, borstat tänderna och gjort mig redo för natten och har precis krypit ner i sängen, nybäddad och nytvättade lakan är det bästa. Denna dagen har bestått av jobb, hämta, lämna, hämta, lämna, hämta, och massa tvätt på de. Hann även med en powerwalk mellan tvättmaskinerna. Så himla skönt nu när det börja svalna av på kvällarna och det är inte så ljumet längre. Förutom att mitt vänster ben är helt knäppt, blir typ stelt i knäväcket och känns som att de liksom svullnar upp när jag går, i knäväcket/ vaden??!?! Har varit så ett par veckor nu så fundera faktiskt på att kolla upp det för det är inte normalt att det är så. Extremt irreterande!

I morgon är det torsdag och de har lovat regn och åska och till helgen ska det bli storm, oj så roligt! Men denna helgen blir lugn för min del, ska ju till Boston nästa helg med Sara. Plus att jag ska jobba på söndag.

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Papi

Skiftande väder :) bara en tornado me sen har du varit med om det mesta ;) kram

2011-08-25 @ 10:15:51
Postat av: Emma

tjingeling....



jaaa....håller med....visst finns de typ inget bättre än nytvättade lakan och renbäddad säng....LOVE IT...!!!!!!



ajdå...låter det inte typ som en överanträngning bara....=/ surt i vilket fall...:(



här är det helt kvavt o kvalmigt o grått....känns som det hänger åska i luften...



ska jobba på lite nu....så får vi se om det blir lite skype i eftermiddag...!!! hihihi....om vi lyckas bättre...!!



Puuuuuusssssss

2011-08-25 @ 13:50:56
Postat av: Papi

Såg på Aftonbladet att orkanen Irene var på väg mot New york , beräknas komma på lördag huuuu håll i hatten / kram kram

2011-08-25 @ 13:54:55
Postat av: Jenny Olsson

Emma:



Ja finns inget bättre, ja jag hoppas de är de bara men har haft det i flera veckor och det är samma sak :( blir orolig. Usch da, här är faktiskt inte kvavt alls längre hur skönt som helst :). Ja skype sen låter super men ljud också hade varit bra som sagt ;) haha PUSSS<3



Papi: Ja men eller hur känns nästan så haha ;) Kram

2011-08-25 @ 13:57:14
Postat av: Hanna Skattberg

http://hhannaskattberg.blogg.se/



Kolla gärna in :D

2011-08-25 @ 14:06:24
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0