Onsdag!

Dagen har varit allt annat än lugn i dag. Började dagen kl 7 när klockan ringde, var extremt trött eftersom att jag typ har ställt om dygnet nu när min värdfamilj har varit på semester men upp kom jag. Började att ta itu med tvätten som hade bombaderat hela tvättrummet. Klockan halv 9 stressade jag och C iväg till skolan för att hon skulle på tennis cam i 3 timmar. Var hemma runt halv 10 och fortsatte med tvätten så långt jag hann innan jag var tvungen att köra igen kl halv 12 för att vara där vid 12 och hämta upp henne. Efter de körde jag henne och hennes kompis till panera bread för lunch och sen släppte vi av hennes kompis vid skolan igen. Stressade hem hämta de vi behövde och körde ner till tågstationen för att hinna med 2.25 tåget till New york och tack gode för att vi gjorde de. Väl inne i New york blev det taxiresor och tandläkarbesök. Sen kom min värdpappa och mötte upp oss och vi gick till en pizzeria för att äta middag och sen tog vi tåget tillbaka till Westfield. Kom nästintill precis innan för dörren och ska ta en dusch, lägga på en ansiktsmask och sen krypa ner i sängen. Blir en tidig morgon ett ton tvätt väntar.

Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0