onsdag

Halva veckan har gått och det är nu bara 6 dagar kvar tills värdfamiljen kommer hem. Jag har redan tröttnat på att vara hemma själv, speciellt när alla andra jobbar. Har varit lite flitig idag ändå, tog en promenad downtown för att göra lite ärenden och sen träffade jag Silvia en runda, exakt två veckor tills hon åker hem så man får passa på att umgås nu och jag har ju all tid i världen de närmaste 6 dagarna. Har precis duschat och ska ta och möta upp Linda för en kvällskaffe på stan så var tanken iallafall.

På tal om annat så sitter min älskade familj påväg till Luleå för att släppa av lillebror där uppe i ingenstans så att han kan bosätta sig där för att plugga i 5 år. Kan inget annat än att vara stolt över honom. Men må erkänna att det känns en aning konstigt att han med helt plötsligt blivit stor och ta egna beslut och allt vad de innebär. Kommer kännas konstigt att komma hem och han inte är där..

måste skynda nu för Linda väntar!

Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0