Måndag

Nu vecka och nya möjligheter! Sitter här med mitt morgonkaffe och kollar ut genom fönstret och regnet bara öser ner, så himla tråkigt. Planerna för idag är att damsuga köket och fixa lite smått eftersom att min värdfamilj kommer hem i morgon, äntligen slippa vara själv i ett stort tomt hus. Men ikväll blir det middag på chili´s med tjejerna eftersom att Manuela åker hem i morgon och Rita åker på onsdag och Silvia åker nästa vecka så blir som en hejdå middag. Både trevligt och tråkigt då alla tre var de första jag träffade här när jag kom till Westfield och påbörjade mitt år. Men är glad att jag lärt känna dom och man har delat så mycket under denna tiden. Ångrar verkligen inte en sekund att jag åkte hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0