Måndag

Hej där!

Har precis slutat jobba för dagen, skolan har inte börjat ännu så nu ser dagarna mest ut såhär för er som vill veta:

Köra C till skolan kl 8.20

Hemma 9.30

Tvätta,bädda sängarna

Hämta C 11.20

Lunch

Köra till Piano 12.30

Piano 13-14

Hemma 14.45

Tvätta, tvätta tvätta

Laga mat

Äta

Diska

Damsuga och städa upp i köket.


Och vissa dagar har hon chandler med i 2 timmar. Men nu har jag iallafall slutat för dagen, och inväntar Sara som ska komma hit och fixa mina naglar, har blivit helt förstörda efter akrylen jag hade så då erbjöd Sara sig att fixa dom så gulligt, lyx med en egen manikör. Sen tänkte vi ta en promenad till downtown och träffa lite nya au pairer som har kommit så blir nog en kaffe och lite prat. Har även varit på posten för att skicka iväg lite papper så att jag kan komma tillbaka till USA när jag varit i Canada, hade ju varit lite tråkigt annars.


Nu kommer Sara så måste kila, dags att få naglarna fixade.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Jag betalade cirka 200 dollar for tatueringen om jag kommer ihag ratt. Var dock 3 ar sedan. :P

2011-08-23 @ 02:50:00
URL: http://saraviklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0