Lördag!


Hej alla vänner och fans! NEJ! Skämt och sido. Har haft en super bra kväll på Starbucks med Sara och Johanna. Har sutit och pratat från allt mellan himmel och jord. Och kommit fram till Gud vad jag saknar Sverige alla nära och kära, Mammas mat, min säng, Läkerol, pizza från Pizza house, min iphone, en manuell bil, svenska vägar, ja listan kan göras lång och vi hade som sagt en del saker att prata om. Så Sara har precis släppt av mig och jag har nu tvättat ansiktet och borstat tänderna och är snart redo för sängen.

Annars i dag vaknade klockan halv 9 pigg som en mört (vet inte när det hände senast?!?!) så målande naglarna, åt frukost och kollade på The cave och sen hann Johanna vakna till liv så mötte henne nere i Downtown där vi strosade runt och mötte även Nathalie och Line som gjorde oss sällskap. Bokade tid hos frisören och fick en tid samma dag både jag och Johanna så för att slå ihjäl två timmar gick vi till Garwood som är grannstad med Westfield och kikade i en butik som jag inte ens kommer ihåg namnet på men fick i alla fall med mig en nyckelring från Vera bradley hem. Gick sedan tillbaka till frisören, fick håret tvättat, klippt och stylat så kunde inte bli bättre.

Men nu blir det natti natti!

Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0