Hejdå middag!

Ikväll var det dags för hejdå middag för Rita och Manu, silvia åker inte hem förens nästa vecka så blir en middag för henne nästa vecka. Vi hade en super trevlig kväll, kan knappt ha annat i de sällskapet. Vi åt och drack gott. Känns så konstigt att tiden bara springer iväg så fort. Dom var ju de första jag träffade när jag kom hit. Kommer så väl ihåg när Rita smsade mig första gången och välkommnade mig till Westfield och frågade om jag ville träffas över en fika på rock n joes. Det känns liksom som igår. Man delar så mycket med varandra under tiden som Au pair för att alla är i samma situation och vet precis hur det är. Det var jobbigt att säga hejdå till dessa fina flickor samtidigt som jag är så tacksam och glad över att jag har fått träffa dom under mitt år här.

Enjoy!







Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0