Fredag!

Har varit en hetisk dag, säger man ens så?. Min värdmamma och A åkte till Pennsylvania för att hämta C från camp i morse och de skulle ha varit här vid 10 men kom istället hem vid 12 och eftersom att jag hade 3 veckors tvätt från henne att tvätta och de skulle åka till flygplatsen kl 3.30 så kan ni ju själva tänka er hur mycket kaos det var här idag. Allt skulle fixas, tvättas, packas, hämtas och lämnas och ja allt skedde i dag. Till och med jag stressar upp och jag ska inte ens åka, kanske bäst de. Hemma är man så van vid att man planerar och packar i tid och har allt fixat och klart i tid. Vi hann iallafall till flygplatsen och jag vinkade hejdå och körde hem och beställde sushi och kollade på första twilight filmen och är sjukt trött nu så blir sängen snart. Så nu har även jag 10 dagars semester medans min värdfamilj är i Grekland, vad jag ska hitta på vet jag faktiskt inte ännu mer än att jag ska gå på min första baseboll match. Inte illa de inte.

Hörs mer i morgon

Pusss J

Kommentarer
Postat av: Mami

Hej gumman!!! Det finns nog en hel del att hitta på njut nu av ledigheten kram kram älskar dig

2011-08-06 @ 12:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0