Fredag

Har gjort klart mina sysslor för idag, hämtat C hos en kompis och har nu bara tvätten att fixa med. De pratas mycket om orkanen nu på tv, i tidningar och på internet som jag skrev i förra inlägget. Och de har redan evakuerat i New York och i New Jersey dock inte där vi bor ännu stormen verkar hela tiden bli värre och värre och den klassas nu som en 4:a. Det kommer vara vindar på över 120km/h jisses!! Vi har laddat upp med massor av mat och vatten så att det finns tillgängligt. Ficklampa och sånt finns om vi behöver om strömmen går. Min värdmamma har sagt till mig att ladda mobil, dator nu innan. Eftersom om strömmen går kommer den att vara bort i några dagar. Och om de skulle vara så att de ringer och säger att vi måste evakuera så kommer vi förmodligen att bege oss till Washington eftersom att min värdmamma har en lägenhet där. Men jag hoppas på att vi kan stanna här och att det inte kommer att bli så stort som alla säger.

vi har iallafall förberett oss på det värsta och det känns trygt, litar inte alls på när det kommer till naturens krafter!

De var allt jag hade och säga nu!

Pussss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0