Fredag

Gårdagen bestod av jobb, C's tenniscamp blev dock intsälld på grund av regnet så körde henne till en kompis och själv åkte jag hem tvättade, bäddade sängarna och började med maten. Hämtade upp henne igen runt kvart över två och sen körde vi till hennes chandler. Som skulle varit i två timmar men min värdmamma hade sagt fel så fick vänta i tre timmar istället, anledningen till att jag inte åker hem emellan är för att de tar 40 minuter att köra hem och vid den tiden är det mycket folk och kan ta dubbelt så lång tid så bara onödigt att ens försöka ta sig hem och sen tillbaka igen. Men jag roade mig med att läsa Anne Franks dagbok och sen hittade jag ett donken dounats och som självklart inte hade sittplatser så fick ta mig med allt ut och sätta mig i bilen och vänta. Efter tre timmar var hon klar och vi körde hemmåt och var hemma runt 7, åt middag och jag städade undan i köket och hämtade min värdpappa efter de. Sen kom Johanna och vi har nu bokat biljetter till Canada- Niagaria fallen i slutet av september, bra bra bra! Vad har annars hänt här da?, ja min värdfamilj är tillbaka från semestern, C har tennis camp varje morgon, min värdfamilj ville att jag skulle förlänga mitt år med 6 månader eller 12 månader och efter funderingar så har jag nu tackat nej till de erbjudandet för jag känner att ett år räcker för mig att jobba som au pair, jag vill göra något annat. Jag och Sara har bokat buss och hostel i boston så åker dit första helgen i September så mycket roliga saker att se fram emot nu.

Och idag fyller min underbara Malin 20 år, stort GRATTIS till dig jag hoppas att du får en kalas bra dag och utekväll men tjejerna och jag önskar att jag hade kunnat vara med er



Men nu tickar klockan så jag måste köra C till camp, ha en bra dag!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Papi

Spännande o se Niagara från canada sidan blir nog häftigt :) ha så kul tiden går fort , snart har dit år gott

2011-08-20 @ 09:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0