Fredag

Tog en redig spa dag i går med skrubb, ansiktsmask och hela köret, skönt och välbehövligt. Skypade en runda med min fina familj som nu befinner sig i Luleå för att bosätta lilleman där. Så i dag ska de kolla på lägenheten och börja fixa, är super nyfiken på hur det ser ut men de har lovat att skicka bilder till mig. Annars var det lugnt i går, tog en kvällspromenad och mötte upp Johanna för en kaffe och satt ute och pratade i 2 h innan jag tog promenaden hem och somnade till ett avsnitt av solsidan.

Nu har jag precis vaknat ska fixa lite och sen möta upp Josefine för en kaffe nu i eftermiddag, sen i kväll blir det sushi och sen kommer nog Linda över en runda, planerna för i morgon ser ut så att bilen rullar mot Menlo Park för shopping och söndagen ska spenderas inne i NY för att se en baseboll match (min första baseboll match Yankees vs Tampa bay rays, spännande!)

Have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0