torsdag

Torsdagen är redan här, så fort går det kanske beror på att jag var ledig i måndags. Började min dag med en promenad med Linda och en kaffe på starbucks. Sen blev det som vanligt lite tvätt och fix annars så ha det varit relativt lugnt i dag. Hämtade C kl halv 4 och runt 5 tiden ringde pappa och sa att de var på flyplatsen och snart skulle gå ombord. Usch hade gärna hatt kvar dom här i några veckor till. Underbara dagar hade vi ihop mycket skratt, så himmla bra! Tog mig ann och tog en löprunda på 30 minuter och har precis ätit lite nu och ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag fixa naglarna.

Här har ni lite bilder från de senaste fem dagarna och lite av de jag har fått, mer bilder kommer som sagt senare!


Fick en himla massa godsaker från sverige så jag klarar mig ett år framöver om inte mer.


Älskade bror och jag!


Mamma och Pappa! :)


Mamma och jag innan Mamma Mia!


Jag och lillebror!


Mina Bästa!



Fick ett par snygga Hunter stövlar av min älskade bror!


Ett vackert fotoalbum fyllt med minnen från min bästa vän Linn!


Ett par öronhänge från Snö samt badsaker från Annette, Per, Emmie och Eric.





Kläder av mamma och pappa.


Ett par reebok easy tone av mamma och pappa.



En Canon Kamera av mamma och pappa.



En jacka från burberry av mamma och pappa.

Sen fick jag pengar av morbror micke och tobbe, farmor och mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0