torsdag



Började dagen med löpning, 30 minuter sen lite mage och rygg övningar. Sen tog jag hand om tvätten och runt 10 kom Linda så gick vi ut på en promenad i det fina vädret, hela 19 grader och stålande sol helt underbart. Efteråt tog vi en fika hos mig och efter det åkte jag till stop and shop för att köpa lite frukt och åkte inom och lämnade in min värdpappas skjortor på kemtvätten.

Ska snart hoppa in duschen snart och efter det ska jag hämta upp C och sen vidare till down town för lite ärenden. Och i dag är de en stor dag för H då hon ska gå på bal ikväll, vill också gå på bal och göra om allt igen studenten var en underbart tid.

Förövrigt har jag inte så mycket att skriva mer än att jag saknar alla mina kära där hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0