Söndag

Snart har ännu en helg passerat. Det gör den med stormsteg, har varit en rätt lugn helg som bland annat innehöll shopping i Menlo Park Mall, middag på Westfield Diner och filmkväll. Idag sov jag ut till 10 innan Silvia väckte mig med ett sms, så hoppade upp och tog en härlig långpromenad och blev ett stopp om Starbucks för en fika eller ja frukost för min del. Hann skypa lite med mamma och pappa innan jag skulle ut på nästa promenad med Silvia och Pia och även där blev det ett kaffe stopp och planering inför nästa helg. Dagen har ju bjudit på sol och 14 grader så har varit redigt skönt att vara ute. Men nu ska jag ägna de sista timmarna på denna söndag åt att ha lite spakväll och bara ta det lugnt. Imorgon är det måndag och ny arbetsvecka väntar.

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0