Söndag!

Tack alla som har gratulerat mig idag, ni är underbara! Jag har haft en toppen dag! Rita ringde mig i morse och då fick jag höra den Holländska veriationen av ja må hon leva. Hon kom och hämtade upp mig runt halv 12 så åkte vi ner till down town för att äta lunch på Vickis Dinner! Efter ett tag kom både Pia, Silvia och Manu med en cupcake i handen och ett ljus i mitten och sjöng Happy birthday to you inne i hela restaurangen, verkligen gulligt av dem. Efter det tog jag och Silvia en promenad hem och tog en kaffe på vägen, vädret har varit underbart i dag 16 grader och solsken.

Sen intill kvällen tog min värdfamilj mig till Plainfield country club för middag, shit vilket ställe var hur vackert som helst och särskillt vid den tiden då det var solnedgång och allt. Åt jättegott och vi gjorde något som jag inte vet vad det heter med de lagade iallafall maten framför oss och man fick välja precis vad man ville ha, så alla vad glada och nöjda. Efteråt begav vi oss hem och då väntades tårta, sång och paket. Ja jag har blivit redigt uppvaktad i dag och den bästa presenten är att min familj kommer om endast 3 dagar! Lycka!


Kvällens outfit såg ut så här!



Detta fina stället tog min värdfamilj mig till!











Jag och mina fina flickor!







Min vackra tårta, smakar lika ljuvligt som den ser ut!



Fick ett vackert fördelsedagskort!



En bok där jag kan samla alla mina quarters! Vet inte om alla vet det men i usa har dem 50 olika quarters en för varje stat och de flesta au pairer bruka ha som mål att efter sitt år så ska man ha samlat ihop alla 50. Så fick denna bok där jag kan sätta in mina quarters och ha som minne.




Fick även ett presentkort på 50 dollar på Laurden Tailers, det är ett stort köpcenter där de har massor av smink, skor, kläder i alla möjliga kända märken.

Jag har haft en underbar dag men nu är det dags att sova i morgon väntas jobb och tjejmiddag!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Jeanette & Mattias

Grattissssss... du ser ut att ha haft en väldigt bra dag. :)

Hade inte din mailadress så det får bli ett stort Grattis här...

Å kramar i massor från mig och Mattias

2011-04-18 @ 08:26:52
Postat av: Jenny

Tack så jättemycket! Dagen var jätte bra. Hoppas att allt är super bra med er :) Kramar

2011-04-18 @ 13:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0