onsdag!

Dagen har varit bra mycket blandade känslor och nu orkar jag faktiskt inte vänta längre nu vill jag bara att det ska bli torsdag så jag kan hämta upp min älskade familj på tågstationen och krama om dom. Gud vilken lycka. Har inte sett dom på fyra månader och i morgon ska jag verkligen få träffa dom. Åh kan inte beskriva känslan för er men ja ni kan ju tänka er. Klockan är nu halv 11 på kvällen och jag känner mig som ett barn på julafton som väntar ivrigt på att tomten ska komma. Kan inte sova..är helt uppspelt,glad pirrig, nervös, förväntansfull ja alla känslor på en och samma gång.. Och det känns konstigt att de faktiskt är inne i NY just precis nu gahh låt tiden gå fort, snälla! Känner att detta inlägg blev lite rörigt kanske men de bryr jag mig inte om just nu. I morgon bli en till fyra och vi är nu tillsammans igen för 5 dagar fyllda med massa skoj, NY ska intas, massa shopping, god mat, broadway shower ska ses, Påsk ska firas, och jag ska helt enkelt bara njuta att få spendera dessa dagar med min fina familj. LYCKORUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0