Måndag



Godmorgon! Helgen är nu över och min helg var väldigt lugn och skön. Som sagt i fredags så hjälpte Linda mig att slinga håret, blev en lugn kväll hos mig med grekisk mat och fika. Dagen därpå blev det en morgonpromenad, en god frukost efter det och sen körde jag C till matte lektionen. Var hemma runt 4 tiden. Senare hjälpte jag C att fixa håret då min värdfamilj skulle in till NY på min värdmammas brors dotters kalas, eller ja något sånt var det. Runt 6 tiden kom Rita och plockade upp mig för middag på Fridays farligt god mat iallafall sen efter det så fortsatte vi med ätandet och begav oss till ett ställe här i Westfield där de har de bästa cupcakesen och tog en fika. Efter att vi nästan kunde rulla hem så åkte vi och hyrde en film (Due date) och skrattade hysteriskt in till småtimmarna då Rita begav sig hem och jag kröp ner i min säng för natten. Vaknade upp med världens magsmärtor så var sängliggandes typ hela dan men runt lunch begav jag mig ner mot panera för en lunch med Rita och Gi, satt och småpratade i nästan två timmar innan Rita skulle bege sig hem för att jobba. Och jag och Gi begav oss åt varsitt håll vi med, och sängen var mer än lockande för min del, och det blev det, nästintill hela kvällen.

Måndag i dag och jag mår mycket bättre men har nog sovit för mycket, är fortfarande trött. Så sitter nu men en kopp kaffe och lite frukost och har precis skypat med papi, han hade en väldigt god nyhet till min nämligen skatteåterbäringen, ack så glad man kan bli! Men men nu är snart den första maskinen klar och den andra ligger och väntar på att bli tvättad så let´s go to work!

Ha en underbar dag!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0