lördag

Godmorgon, eller god eftermiddag kanske man skulle säga. Tog en skön sovmorgon i dag, skönt att få sova ut och särskillt när det är grått och mulet ute. Har hunnit med en löprunda och lite rygg och mage övningar. Och nu har jag precis duschat och fixat lite och ska möta upp Pia strax för en Kaffe. Annars se kvällen lugn ut de flesta av tjejerna jobbar så blir nog att jag spikar en lugn hemmakväll med film.

I morgon blir man 20 ganska meningslöst att fylla 20 här i staterna, för här är det 21 som gäller om man ska räknas som någorlunda vuxen. Men jag får den bästa presenten, 4 dagar kvar och sen är mina kära här! Kan inte annat än att ha ett leende på läpparna och också för att imorgon flyller även Emelie 20 år så vill passa på att gratta henne också, men hon befinner sig i varmarebredgrader än mig nämligen Thailand och jag hoppas att du får en super bra födelsedag och det tvekar jag inte en sekund på och jag skickar dig extra många varma tankar min underbara vän♥

STORT GRATTIS mitt hjärta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0