Fredag






Biljetterna till broadway showerna Mamma Mia & The Lion King är nu bokade och klara tills mamma, pappa och lilleman kommer. Endast 19 dagar kvar helt galet fort och jag längtar som ett barn väntar på jultomten på julafton.

Dagen har bjudit på snöblandat regn och de hade lovat 2 dm snö, men tack och lov har vi inte fått någon snö ännu får jag väl kanske säga. Idag har jag iallafall hunnit med två maskiner tvätt, en kort promenad, en runda till starbucks och biblioteket, bokat biljetter till broadway, varit en runda på stan med Silvia och slutligen hämtat C från skolan.

Nu blir det duschen sen ska jag ha en lugn kväll med tjejerna och i morgon blir det Menlo Park Mall.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0